Sekarang Pukul Bapa..??

:))lalala((:

Thursday, January 1, 2009

tagged by sis byha ;))

1.6 ciri Lelaki Idaman Anda :
-tinggi
-ade style kowt . ahaha
-of course la memahami, & pndai jage hati aku
-kelakar & membuat aku senyum setiap hari :D
-jujur
-menerima aku seadanye
-sejuk mata memandang . hee~

2. 7 Lelaki Yang Tak Pernah Anda Minati Sepanjang Hidup :
-smoke
-amek benda2 yg BODOH !! grr !
-selekeh @ sakai
-tak reti berdikari
- tak gentleman . eeuuu ! :DD
-x suke lahh lelaki yg pakse aku dgr ckp dye ! hate la ngok X(
-lelaki yg x reti hargai pengorbanan someone . blahh la !

3. 7 Perasaan Anda Sekiranya Keluar Dengan Orang Yang Di Minati :
-heppy gila !!
-berdebar debar smpai muke naik pucat :DD
-mcm x percaye leyh jmpe dye depan2 . ngee~
-control ayu kowt . ahaha !!
-rase nk senyum je kt dye :)
-teruja
-marah bila dye pndang pompan laen :))

4. 7 Tempat Istimewa Yang Ingin Dilawati Bersama Pasangan Anda :

-taman bunga [kalau ada :))]
-cinema
-pasar malam ?? ohh, mungkin kowt . agagaga !!
-tempat shopping yg aku slalu pegi lahh
-tempat 1st ktowg date . ngee~
-restaurant 5 bintang . [ tempat nk 1st class jew ]
-masjid =))

5. 7 Barangan/Sesuatu Istimewa Yang Akan Anda Hadiahkan Kepada Si Dia :

-frame gambar berserta pic ktowg :))
-cap
-perfume
-tali handset tuh . hee~
-cincin or rantai yg ade tulis nama aku & dye :))
-mug
-baju kowt [ kalau duit ade lahh :)) ]

6.Tajuk Lagu Yang Akan Anda Nyanyikan Untuk Pasangan Anda..
-tanpa and matahariku kowt . ahaha . lagu nk slowmotion je :))

0 comments: